vineri, 16 octombrie 2009

Vin alegerile!



Courtesy of Rekinoo, care prezinta burta, chelie, cat si o dubla ipostaza internautica: The Newsaper si Rugby Forum. Si, in curand, si o a treia, la care cred ca ma bag si eu. Nu spui nimic deocamdata, sooon with a spoooon.

Si pe care Rekinoo intr-o buna zi tot o sa-l plachez eu, sa-l doara umarul ala care il doare si acum de se vaita ca o baba ca de fapt el nu poate sa prinda mingea din cauza burtzii stai asha ca am uitat ca si pe mine ma doare umarul si nici eu nu pot sa prind mingea din cauza burtzii au ma doare umaru nu burta nu pot sa ridic mana cine mama dracu m-a pus sa ma apuc sa joc rugby acuma in gloria senectutzii mele fizice fi-mi-ar umaru sa-mi fie de baba batrana

baba batrana
bushita la mana
bushita la umar
placaje fara numar
un placaj la rekinoo
ca sa-i scurtam chinu
un placaj la glezne, jos,
sa-l tavalim dureros.


:) :rofl: :friends:

6 comentarii:

rekinoo spunea...

ca sa adaptam putin ... CUVINTELE ASTEA O SA TE DOARA :D !!!!!!!!!! :)) :)) :))

Turambar spunea...

:rofl:

Bine, ma. Si marmota invelea umarul in noroi...

:p

rekinoo spunea...

lasa rambo ca ne vedem noi :D

Sergiu spunea...

Insomar:

Geoana - 28,5%;

PDL - 32,7;

PSD - 31,3;

PNL - 15,4;



Ehee !

Ce zici de cifrele astea ?

Sergiu spunea...

Si evident, finalul incandescent :

Geoana - 50.6;
Base - 49,4;

la marja de eroare +- 3%;

Turambar spunea...

Zic cum spunea si bunica-mea, Dumnezeu s-o odihneasca:

Fie la ei acolo!

Sau mai avea un raspuns care ma scotea din balamale:

De ce intrebi, de curand sa fie leacul...

:/