miercuri, 2 iunie 2021

Nu dați banii pe prostii, Luați chimie la copii

Tocmai citesc o știre despre o firmă renumită, Johnson & Johnson, una din firmele acelea imense care de fapt exercită o situație de cvasi-monopol, de oligopol pe piața produselor de larg consum alături de alte cîteva.

E vorba de felul în care, după tergiversări interminabile, în cele din urmă justiția a decis în mod definitiv că respectiva Johnson & Johnson trebuie să plătească despăgubiri mari, de ordinul miliardelor (2,1 miliarde dolari) la zeci de mii de consumatori (aproape 22 de mii de oameni) afectați de calitatea produselor acestora.

Un fleac. A pus azbest în pudra de talc pentru copii. Inclusiv pentru bebeluși. Și a produs un fleac: cancer ovarian la femei.

Citez din articol: ”Johnson & Johnson ştia de zeci de ani că pulberile sale din talc conţin azbest, o substanţă extrem de cancerigenă, fără un nivel de expunere sigur cunoscut.

Ar fi putut proteja clienţii trecând de la talc la amidon de porumb, aşa cum au propus oamenii lor de ştiinţă încă din 1973. Dar talcul era mai ieftin, iar petiţionarii nu erau dispuşi să sacrifice profiturile pentru un produs mai sigur”.


Pentru bani. Pentru profit. Trăiască chimia care omoară oameni, cu legea în mînă și cu binecuvîntarea guvernelor.

Nu e singurul caz de chimie glorioasă. În anii patruzeci - cincizeci, DDT-ul era prezentat drept mare soluție miraculoasă împotriva insectelor parazite care provoacă tifosul. Și erau ditamai campaniile de comunicare guvernamentală în care copiii erau stropiți cu pompă de-aia de dat praful pe căței de către asistente zeloase, marțiale, entuziaste, cu un aer vag nazist. Sau cu ditamai furtunul de pompieri, mulțimi întregi pe stradă pur și simplu înecate în praful ăla sănătos, necesar, care evident că pe urmă au descoperit că produce cancer.

Doar decît cancer. Un fleac. Mare lucru...

“DDT is absorbed through the skin or inhaled and can also be consumed. Because DDT has an extra chlorine, it contains a negative charge. When DDT enters the cells in the bloodstream it disrupts mitosis and causes meiosis which in turn causes genetic mutations. The slow breakdown of DDT in the environment and in the human body causes it to continually impact future generations.”

Ieri am fost să mă vaccinez. Un produs nou, revoluționar, fără de care viața mi-ar fi transformată iremediabil. Aș fi transformat într-un paria, n-aș mai fi avut voie să mai fac nimic în societate. Și atunci, decît să fiu medieval și să nu mai am voie să mai ies din casă, m-am dus să mă vaccinez. Mare lucru. Un fleac...

Eu zic să vă duceți să vă vaccinați. Dar mai înainte, just in case, să nu care cumva să faceți pureci și păduchi de frică, să vă dați cu un pic de DDT la su’braț. Și pe urmă să dați și cu niște pudră de talc Johnson & Johnson, să nu vă iritați. Cu un cancer sănătos, necesar sîntem cu toții datori. Trăiască chimia. Trăiască profitul. Trăiască statul atoateștiutor.

Ghinion.

PS: A, era să uit să vă spun. Știți că Johnson & Johnson face și vaccin antiCovid? Cu de-ăla să vă vaccinați, neapărat. E proaspăt. E revoluționar. E încercat. Are studii serioase în spate, realizate de oameni de știință obiectivi, serioși, care nu pun botul la bani și la alte prostii. Și mai e și promovat în campaniile publice guvernamentale. Deci e cu siguranță OK să-l folosiți. Băgați tare, pînă nu e retras de pe piață...





.

3 comentarii:

Anonim spunea...

La subiect. Mai clar de atâta cum ar putea fi spus?
Problema e că cei care au nevoie de astfel de informații sunt tocmai cei la care ele nu au cum ajunge.. prea multe filtre și prea multă încăpățânare.

Anonim spunea...

" Ieri am fost să mă vaccinez. Un produs nou, revoluționar, fără de care viața mi-ar fi transformată iremediabil. Aș fi transformat într-un paria, n-aș mai fi avut voie să mai fac nimic în societate. Și atunci, decît să fiu medieval și să nu mai am voie să mai ies din casă, m-am dus să mă vaccinez. Mare lucru. Un fleac..." Ei bine , fix pentru ca dumneata ai fost sa te vaccinezi , eu nu voi vaccina decat daca , ma vor baga astia la Auschwiz sau intr-o institutie similara si ma vor vaccina cu fortza ! Nu-mi pasa daca voi devenii un paria , nu-mi pasa daca nu voi mai avea voie sa ies din casa sau daca cineva , ma va categorisi drept...MEDIEVAL : FIX PENTRU CA ASTIA SPUN SA MA VACCINEZ , FIX D'AIA N-O VOI FACE !!!

Unknown spunea...

Nu vreau sa cred ca v-ati vaccinat...m-ati întristat. Ați predat reduta fără lupta.
Pacat