marți, 11 decembrie 2012

Au trecut alegerile

Tutulor celor care n-au crezut în sondaje: ce ne-am face fǎrǎ voi? Viața ar fi atîîîît de plicti. Sǎ vǎ fie de cap stimabililor. Știam de cu o lunǎ înainte cam care va fi rezultatul. Doar vremea ne-a mișcat un pic concluziile, mai mult la estimarea participǎrii la vot și la volume absolute decît la procente. Însǎ voi, nu și nu. Ca Mița Baston v-ați pus caprǎ și ați insistat în nemernicia voastrǎ ca niște javre turbate cǎ sondajele mințește și manipulește. Manipula-mi-ați. Ete cǎ sondajele n-a mințit. Sǎ vǎ fie de cap. Papagalilor.

Tutulor celor care au crezut în sondaje: ce ne-am face fǎrǎ voi? Viața ar fi atîîîît de tristǎ. Sǎ vǎ pupǎm pe amîndoi obrajii. Știați de cu o lunǎ înainte cam care va fi rezultatul, cǎ voi sînteți oameni cuminți, înțelepți, cu capul de pe gît în dotare folosit în proporție de 99,99%, voi ascultați de strǎlucitorii probabiliști. Sǎ credeți și de acum încolo, dragilor, strǎlucitorilor, probabiliștilor mici și pufoși. C-așa-i românul cînd se probabiliticește, ca și platanul cînd înmugurește. Vǎ pupǎ sociologu. Sǎ mai citiți procente.

Tutulor celor care ne-au fost clienți: ce ne-am face fǎrǎ voi? Viața ar fi atîîîît de sǎracǎ și de lipsitǎ de activitate. Sǎ vǎ iubim și sǎ ne iubiți. Și sǎ ne plǎtiți, evident. Și sǎ vǎ dǎm date corecte și la timp, evident. Eftine și bune și repede. Ce vreți voi, dooǎ din trei. Ori eftine și bune. Ori bune și repede. Ori, cum preferați voi de cele mai multe ori, eftine și repede. Vǎ mulțumim cǎ existați și cǎ existǎm în viața voastrǎ. Ai dracu politicieni, ce oameni nasoi... Domo arigato gozaimashita, kirientu san! :) :bow:

Tutulor celor care mǎ citiți: ce m-aș face fǎrǎ voi? Viața ar fi atîîîît de...

Atîîîîît de...

Atîîîîît de simplǎ, damn it! :)

‘R’ați ai dracu’ cu melcii voștri, cǎ nu vǎ mai sǎturați de țîțe... :)





.

5 comentarii:

Odojak spunea...

Eu vreau doar repede...

laurentiucat spunea...

ete bre ca turambaru asta e bun si la litere, nu numai la cifre...
sa traiesti si sa mai probabilicesti...evident, bine!

kilroy spunea...

Kohii dozoo, koniaku dozoo, sonodoru san

Adinel spunea...

Eu tot sceptic o sa fiu.. asta pentru ca nu ai spus niciodata detaliile momentului 12 oameni furiosi la care eu am comentat asa.

Spor!

P.S. Intre momentul din link si postarea asta sunt aproximativ 2.83 ani... lucrurile tind sa se comprime si sa se precipite in perioada de criza... sa vina 2014... sa vedem ce o fi atunci...

nouatigaraelectronica spunea...

Eu nu am votat cu nimeni de data asta pentru ca am fost plecat. Nu spun ca daca as fi fost acolo as fi votat cu vreun partid NU ! In ziua de astazi pe oricine ai vota si oricine ar iesii invingator la voturi, nu se va schimba nimic in Romania. Se schimba doar legile. Dar nu se schimba in favoarea oamenilor de rand, nu in nici un caz. Te felicit pentru articol si pentru blogul tau. E interesant facut. O zi buna !