luni, 2 noiembrie 2009

Are dreptate

În prezenta campanie observăm, din nou, profesionalizarea de care tot vorbeam în domeniul marketingului politic. Toate cele patru sloganuri ale candidaţilor principali sunt corecte din punctul de vedere al ţintelor electorale, al mesajului în ansamblul său şi al personajului politic reprezentat. Se poate afirma că a trecut vremea banalităţilor ucigaşe şi a creativităţii stupide şi inutile şi s-a ajuns la un pragmatism coerent şi îmbucurător chiar dacă, din nefericire, se referă numai la spaţiul comunicaţional şi mai puţin la actul de guvernare care urmează după alegeri.

Cititi si restul articolului. O analiza pertinenta la adresa sloganelor electorale ale principalilor patru candidati.

Bogdan Teodorescu, Sloganuri din România

1 comentarii:

parvan spunea...

analiza pertinenta? Poate.

Adecvarea la target? sigur se putea mult mai bine.

Asta daca nu cumva targeturile erau pe rand: doritori de sange pe pereti (mai degraba vadimisti sau pasivii derapajelor media), revolutionari de guerila (cu Invingem inainte de impreuna), domnisoare de pension pregatindu-se de maritis (schimbarea asteptata), sau frenetici sustinatori ai brandului de tara.