sâmbătă, 4 octombrie 2008

Failstock

Chineze, itzi datorez o bere, o sticla de whisky si o explicatzie.

Am promis ca vin si nu m'am intalnit cu tine. Asta pentru ca am venit, dar nu am putut sa intru.

Asta pentru ca, desi am facut confirmare peste confirmare, doamna receptionerista de event manager mi'a zis ca am trimis doar prima confirmare. Eu i'am spus politicos ca am trimis'o si pe a doua, aia la Manafu, daca vretzi, va aduc si leptocul din mashina sa va demonstrez ca este asha.

Ma rog, noi nu avem confirmarea, dar putetzi sa intrati. Care este numele Dvs? Numele meu este. L'a scris pe o foaie de hartie de'aia cu lipici si da sa mi-l prinda pe costum, cum ii chinuiam noi pe vremuri pe participantzii la focus grup, inainte sa descoperim foaia pliata pe din doua, pusa pe masa, in fatza lor. Nu, mersi, nu pe costumul meu cel nou.

Tipa deja era prea scarbita de fitzele mele. Stramba discret din nas. Pauza jenanta. E drept ca si avea de ce. Dintre toata marea de tineri costumati casual si tinereste si blugeshte si tricoteshte si cooleshte, nenea domnu Turambar, altminteri dom' bine la cei 35 de ani ai sai, era cam singurul care se potrivea ca nuca in perete din punct de vedere vizualo-stilistic. Cine a vazut Reservoir Dogs, eu eram Mr Brown. Costum negru, cravata neagra, camasa alba, botoni, tuns in cap numero 1, presque ras, si cu o mandretze de mustatza virila de tatar cotropitor. Usor buhait la fatza de prea mult whisky si de alte abuzuri fizice petrecute in exercitiul functziunii. Cam nu prea din poza aia.

Tipa se mai uita la mine, ezitand cu actzibildu in mana. Eu ma uit la ea, la jena ei, si dintr-o data imi dau seama ca nu are rost. Injur in gand si ii multzumesc frumos. "Lasatzi, pe alta data". M'am intors pe calcaie si am luat liftul inapoi la parter.

The rest is KFC and an afternoon of hard work pe care, daca tot m'am intors la servici, l'am facut eu.

Deci sa moara pisica afumata daca nu dau si bere si vin. Si tie, si celor doi Gramo care m'atzi barfit. Dar aduc si reportofonul si pe urma va dau in judecata, sa'mi platitzi un leu daune morale ca atz barfit ce frumos si destept si priceput si apsent sunt eu de la intrunire.

:( :) :p

2 comentarii:

Anonim spunea...

mia, recunoaste sincer si cu onestitudinea implicita
nu ai vrut sa intri din cauza costumului
asa ca ai inventat faza cu fata de la receptie :D
scrisa foarte misto, de altfel :D
no da-i pace atunci
ca bem o bere zilele astea
da un mail pe office at pmgconsulting.ro ca sa ne intreschimbam datele de contact

Turambar spunea...

:yes: :)