Primul, pentru fortza vizuala.
Celelalte doua, pentru fortza muzicii.
Ce vigoare. Ce cutezantza. Ce navala.
Ce cai. Ce viltoare. Cita eleganta in violenta de-abia tinuta in friu.
Ce barbari civilizatori. Ce virginitate stereotipizat-optimista a cugetului. Ce imagini psihanalizabile. Ce sunete revolutzionar-avintate.
Si cum, uitindu-te sau ascultindu-le, iti vine o pofta nebuna sa vezi tot filmul.
Ce vremuri. Ce filme.
:(
Forty Guns
(Samuel Fuller, 1957)
The Big Country
(William Wyler, 1958)
The Magnificent Seven
(John Sturges, 1960)
duminică, 11 aprilie 2010
Trei
Scris de Turambar at 23:49
Etichete: Movies, Music, Oamenii frumosi si zadarnici, Stari si zile, Westerns
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
13 comentarii:
...and then there's the no-music kind of force -- see Steve McQueen's Hunger for better understanding (although all my senses tell me you've seen it already). Sodden with art direction! :)
Filme de Cannes - Gratuite
http://www.theauteurs.com/stellaartois
@ Anca: Nope. Nu l-am vazut. Txs for the tip. Este pe KG (unseeded, but that shouldn't be a problem)
@ Anonim: Hmmmm. Pe de o parte, mersi pt link. Pe de alta parte, stau sa ma gandesc daca nu cumva este reclama ascunsa. Hmmm... Un site sponsorizat de o firma de bere. In plus, iti cere e-mailul sa te inregistrezi. Auzi tu: on second thought, nope. I'd rather not. Prefer sa-mi iau filmele de acolo de unde nu se face reclama la nici o firma de bere.
:(
Filmele sunt sponsorizate de firma de bere, cum altfel ar fi gratis si legal?
In rest costa 2 eur per film sau 8 euro pe luna abonament unlimited. Te zgarcesti? :)
yup. e criza, mon cher :)
@Anonim -- daca erai tu un tip elegant/o tipa eleganta, anuntai frumos asa: Moment publicitar si sa si platesti spatiul publicitar. :D Adica... nu-i frumos sa profiti de traficu' omului asa, GRATIS -- TE ZGARCESTI????
Nu-mi fac reclama, nu e site-ul meu, sunt doar un user obisnuit.
Vroiam doar sa ne imprietenim si pe theAuteurs.com (e si un site de socializare pt cinefili)
Irelevant daca-ti faci tie reclama sau altcuiva, daca iti aduce un beneficiu sau nu. Minima eleganta cere transparenta in practica publicitara. Mai mult, nu poti sa pretinzi ca vrei sa te imprietenesti cu cineva din pozitia de ANONIM. :)
"Sa ne imprietenim si pe theAuteurs.com" era o ironie dupa expresia "ne imprietenim si pe Facebook".
Lasa-l, bre, ca nu a fost rau intentionat. Sta doar pe site-uri care fie cer bani, fie fac reclama la behemotzii capitalisti decadenti in putrefactzie care invatza oamenii la prostii cu alcool si cu multe e-uri si cu si mai mult marketing.
Daca nu stie the real hangouts, ce e el de vina?
:peace: :)
""Sa ne imprietenim si pe theAuteurs.com" era o ironie dupa expresia "ne imprietenim si pe Facebook"."
lol. cu aceasta remarca, chiar si-a spalat si ultimele pacate.
dar bani la stellaartois, sau e-mailul meu propriu si personal, tot nu-l dau. lasa, ca avem si fara bere :)
Drept, ma-nclin in fatza povestii cu Facebook-u', in sensul ca acolo chiar nu vad diferenta intre utilizarea numelui sau ramanerea in anonimat. =)) We could well do it by the numbers. :D
Da' lasa, dom'le, ca nu i-a stricat omului (sau oamei) fragezeala educativa aplicata anterior, capitalismu' e de-a-nvatatelea, nu te nasti cu el in varfu' proceselor spinoase. :))
P.S.: Speaking of advertising -- dovada monumentala a faptului ca am toaaaaaaate motivele sa-i iubesc pe englezoi the way I do: Charlie Brooker for instance. =)) Pfffff, dumnezeiesc baiatu' asta.
Trimiteți un comentariu