Arina face chestii faine: Seminar BRAT de media planning cu Peter J. Masson.
Chapeau bas, doamna!
Si, for the sheer delight of making you read some complicated research bla bla, dig this:
Programa cursului pentru avansati - SMP A
A. Recapitulare a cursului pentru inceptatori
B. Elemente specifice pentru avansati:
1. Segmentarea pietei pentru targetari (mai) sofisticate. Discutie asupra instrumentelor generale de targetare si a intrumentelor customizate de segmentare, cum ar fi Principal Component Analysis (cu exemple din Sesame);
2. Conceptul de „effective reach” si utilizarea ponderilor de frecventa (response curves). Controlarea frecventei expunerilor pentru a minimaliza expunerile inutile sau negative (overkill).
3. “Recency Planning” in relatie cu effective reach. Importanta timingului in evaluarea performantei expunerilor.
4. Conceptul de grupuri de raspuns (response groups). Factorii care determina niveluri diferite de raspuns in interiorul targetului. Setarea ponderilor de expunere per grup de raspuns si construirea bugetelor pentru a atinge nivelul de expunere planificat. Aplicatii in Sesame.
5. Utilizarea si interpretarea informatiilor de “Quality of Reading” pentru a determina performanta relativa a titlurilor in ceea ce priveste generarea de expunere si de raspuns.
6. Limitarile datelor si a instrumentelor actuale de media research. Directii de urmat.
Ati inteles? Arina, doo aspirine aici la domnii, ca ii doare capul de entuziasm shi nu mai pot vedea meciurile diseara.
:)
sâmbătă, 14 iunie 2008
Da, mama, cu cifre'n mine
Scris de Turambar at 09:23
Etichete: Media / Publicitate, Media Research, Romania
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Chiar cu riscul de-a te enerva un pic, acum cand suntem in ajunul exit poll-ului iar media audio-vizuala nu ma are voie sa preia cifrele din sondaje, ne poti spune cam pe ce categorii de votanti se bazeaza cei doi candidati - fara cifre - (batrani/tineri, cu studii superioare/fara studii superioare)....nu de alta dar sa stim si noi Duminica daca ne dorim sau nu sa ploua spre seara ca sa nu mai vina lumea la vot...sau, dimpotriva sa fie vreme frumoasa...altfel spus ne conectam la ratele de prezenta la vot din cursul zilei care vor fi publicate de BEC/BEM...dar, vorba aia, sa stim si noi macar despre ce este vorba...
Stii sa faci media planning?
Daca nu, poti sa iei legatura cu Arina :/
Sorry, but I do not get the point...too difficult for me...
Trimiteți un comentariu