Un amestec delicios de creativitate, naivitate si publicitate. Adica o bucata de umanitate.
Ce discurs despre natura umana! Despre tensiunea dintre traditie si modernitate. Despre presiunea industrializarii asupra fiintei umane. Despre solidaritatea organica ce poate si trebuie sa fie mai tare decit solidaritatea mecanica. Ce exemplu de discurs de teorie sociologica pus in imagini pricepute. Cita metatextualitate. Ce referentiale ascunse. Urbanitate complexitate multimi nevoi emotii.
Si, la sfirsit, sa-ti dai seama la ce face de fapt reclama. Te-apuca durerea de cap. Iti dai cu podul palmei in podul fruntii pina una din ele face poc si crapa.
Oximoron at its best. Humanity at its funniest.
Adica, mai pe limba voastra, perversi mici si golanasi ce-mi sintetzi: marfa, frate!
:) :rofl:
luni, 15 noiembrie 2010
Teoria sociologica pe intzelesul multzimilor tacute, dar mute
Scris de Turambar at 14:44
Etichete: Destul de perfect, Fun, India, Media / Publicitate, Oamenii de stiinta face chestii, Prosti da' multzi, Reclame, Serendipitati, Sociologie
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Fain! Adevarul e ca au multe reclame geniale si nici nu sunt ingraditi de "Political correctness".
Pe asta ai vazut-o?
http://www.youtube.com/watch?v=OOQTagJmGdE&feature=related
Foarte buna reclama. Bine regizata, bine filmata.
Nu sunt un cunoscator desavarsit al cinematografiei indiene, cu atat mai putin al curentului de advertising indian, dar ce am vazut pana acum este un amestec foarte reusit de autohton cu modern. Oamenii astia reusesc perfect sa isi pastreze marca originala in context modern.
Anyways, keep it up cu blog-ul!
E reclama. Dar exprima un adevar dureros. NOI SUNTEM MASINILE. Restul sunt uneltele masinilor.
Trimiteți un comentariu