Tot ne ameninta astia de cativa ani ca vom putea sa ne pastram numarul de telefon pana la ultimul digit, chiar si daca ne mutam la alta companie de telefonie.
De-abia ashtept... :) Presiunea asupra practicilor de monopol. Scaderea costului de exit. Ar trebui sa urmeze si cablistii la rand, altzi nashparlii care beneficiaza pe nemeritate si in urma unor negocieri oligopolice de bazine de clienti captivi.
Asta imi aduce aminte inca o data de cei doi maaaari prieteni ai consumatorului din Romania: CFR si Romtelecom, carora le urez si pe aceasta cale moarte usoara, in sangerari, chinuri si zvarcoliri financiar-contabile.
Aceste doua firme de macsima ecsceptzie economica si de Client Service au beneficiat zeci de ani de pozitia de monopol, oglinda a situatiei totalitar-comuniste din acea vreme. In consecinta, au facut ce-au vrut cu oamenii, adica mostly s-au sters la cur cu ei.
La Romtelecom: telefoane instalate dupa ani de zile de stat pe listele de asteptare si spagi in fund la taxatoare. Facturi incarcate de-a'nboulea. Atitudine aroganta.
La CFR (ah, manca-l-ar mama de CFR, ce mai mi-a mancat el tineretea studentzeasca): frig, jeg, inghesuiala, mirosuri pestilentziale, vagoane prea putine. De cate ori nu am urcat pe fereastra la fatidicul tren de 16:20, ala studentesc spre Brasov - Sighisoara - wherever, sa ma duc acasa in weekend. De cate ori nu am facut frigul pe hol. Extenuare, epuizare.
Acum, nu-ti convine: iti iei mobil, iti iei masina, sau, daca esti mai stramtorat la punga, te duci cu minibusul. Ai locul asigurat pe scaun. Pleaca din ora in ora spre unele destinatii. Cel mult o data la doua ore.
Si CFR horcaie, se zvarcoleste si moare. A intrat deja intr-o spirala vicioasa a necesitatii cresterii preturilor pentru a-si acoperi costurile din ce in ce mai mari, pe o infrastructura imbatranita si hartanita. Si atunci scad clientii. Da Doamne...
Cum v-ati batut voi joc de oameni si de tineretzile noastre, asha sa tzopaim noi cu shampania in mana pe cadavrele voastre financiar-institutzionale. Cum ar zice Eugen Istodor: muritzi, pls!
PS: Acelasi lucru s-a intamplat si cu TVR: cum si-a pierdut pozitia de monopol, cum s-a dus in cap, rating-wise.
miercuri, 9 ianuarie 2008
Pastrarea numarului de telefon
Scris de Turambar at 09:22
Etichete: Economie, Modernizare, Romania, Serendipitati, Servicii publice
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
Bre,
Dupa ce ai falimentat CFR-ul mergand cu Nashu' in trenul de 16:20 (personal cu mers de accelerat pana la Ploiesti, ca nu puteai merge ca omu' cu personalul normal unde era mai putin aglomerat...), acu' te mai si ei de ei :)))
Spoliator ce esti! Ai distrus avutia nationala (recte CFR) prin frauda si minciuna!
O sa vina clasa proletara (recte minerii si alti indragostiti de sadituil de floricele pe campii, pardon, prin piete) si o sa te casapeasca dimpreuna cu toti Nashii de pe trebul de 16:20!
:)))
Nope. Eu totdeauna mi-am luat bilet, daca mi-aduc bine aminte cred ca aveam si abonament intr-o perioada. Bineintzeles, cu exceptia momentelor cand nu aveam bilet. Dar nu mergeam cu nasu: doar dadeam bani la controlor.
:) :P
Ale dracu amintiri de proletari saraci, Bogdane :(
Trimiteți un comentariu