Rau au ajuns. In ultimul hal. Sa vezi ce val de bad press o sa inceapa acum. Astia chiar nu au pe nimeni cu capul pe umeri acolo, la departamentul shuruburi, hohlendere, PR si comunicate de presa?
Alo! TeVeRe-ul... Va impuscati singuri in picior. Cine credeti voi ca o sa vina sa va ceara voie sa dea meciu la carciuma de cartier? Va luptati impotriva unor practici sociale vechi de zeci shi chiar de mii de ani. Mai ceva ca Burebista cu vinul.
Vai de capu vostru. Va meritatzi soarta si tendintzele de audientza de MIG in picaj pe ogoarele patriei.
:(
Courtesy of Hotnews (care are tot interesul sa toarne apa cu sare la radacina concurentzei)
TVR catre patronii de terase: cereti voie daca vreti sa difuzati Euro 2008
sâmbătă, 31 mai 2008
Vai de mama lor
Scris de Turambar at 00:38
Etichete: Media / Publicitate, TVR
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 comentarii:
Eu am dat de unul, intr-o comunitate virtuala, care se lamenta saptamana trecuta ca masurarea cu peoplemetter-ul e o prostie, ca nu masoara pe cei care se uita la TV "accidental", adica atunci cand sunt pe terasa, in vizita sau aiurea. Nu il stiu direct, si am incercat cativa sa ii explicam ca desi are dreptate, peoplemetter-ele au biasuri cunoscute, costurile te impiedica sa apelezi la metode mai reliable si, oricum, estimatul obtiut este bunicel...
Abia acum incep sa ma prind de unde ii venea inversunarea cu terasele...
Din pacate, avem de-a face prea des cu carcoteala nejustificata. Ca o fi, ca o pati, ca de ce asa. Cautatori de nod in papura, care nu vad sau nu vor sa vada evidenta: ca sondajele sunt robuste, ca datele se agrega in serii temporale bine definite, care make sense.
Mereu se vor gasi din cei care sa puna la indoiala rezultatele sondajelor (de opinie, de audienta TV, de marketing), atata timp cat rezultatele nu le convin.
It's about psychology, not about polls.
:)
Aşa e, însă contează şi câţi vor fi ăia care nu cârcotesc şi se uită la rezultate ca să se informeze, ca să îşi fundamenteze strategiile de marketing etc. Şi mai contează şi câţi din ăi de cârcotesc vor conştientiza ca de fapt folosesc acele rezultate ca atare şi, în sinea lor, nu le contestă.
Toate astea se convertesc după aia în bani mai mulţi pentru "sondatori", că produc rezultate utile :)
Yup. You're right. Din fericire, sunt destui si din aia. Din ce in ce mai multi.
Din pacate, ei nu sunt atat de vizibili si de vocali precum carcotasii de servici.
Stii cum se spune, in mediile puternic specializate :): cine vorbeste, nu stie. Cine stie, nu vorbeste
Ooops. Eu tocmai vorbesc... Damn! Me and my big mouth
:) :p
Trimiteți un comentariu